Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

1 ζύμη 3 διαφορετικά ψωμάκια μέρος 2ο (φωτο)

Καλώς σας βρίσκω.

Υποσχέθηκα φωτογραφίες από την παρασκευή της γλυκιάς ζύμης για ψωμάκια, που ανέβασα πριν από λίγες μέρες.
Ιδού λοιπόν αναλυτικά πως κάνω με 1 ζυμαράκι, τσουρέκι γεμιστό με ό,τι θέλετε, ρολά με μαρμελάδα ή ό,τι άλλο θέλετε και τσουρεκοκρουασανάκια με σοκολάτα ή ό,τι άλλο θέλετε χαχαχα.


Εχω ανακατέψει 3 φλ. αλεύρι γ.ο.χ., 1 φακελάκι ξηρή μαγιά &
 1 κ.γ αλάτι.
Στο φλυτζάνι περιμένει αλευράκι μπας και το χρειαστώ. 

Σε μπωλ έχω χτυπήσει 2 μεγάλα αυγά.

Στο κατσαρολάκι έχω βάλει 3 κ.σ. γεμάτες βούτυρο, 1 φλ. γάλα 
και 1/4 φλ. ζάχαρη. Εσείς μπορείτε
 να το αντικαταστήσετε με μέλι ή και καθόλου.

Βάζω το κατσαρολάκι στο μάτι σε μέτρια φωτιά και ανακατεύω
 μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και το βούτυρο.

Το προσθέτω λίγο-λίγο στα αυγά, χτυπώντας συνέχεια 
για να μη κόψουν.

Ετοιμα τα υγρά υλικά!

Τα ρίχνω με μιας στο μείγμα με το αλεύρι.

Και ζυμώνω για 20-30" αλλά βλέπω πως κολλάει στα χέρια.

Προσθέτω 1/2 φλ. αλεύρι ακόμη και ζυμώνω μέχρι να ξεκολλήσει 
από τη λεκάνη.Συνεχίζω να ζυμώνω για 10-15 λεπτά
 να πάρω μια ωραία αφράτη ζύμη.

Αλείφω τα χέρια μου με βούτυρο και το απλώνω στη ζύμη.
Την ξαναβάζω στο λεκανάκι, κάνω βαθουλώματα με τα 
δάχτυλα,τη σκεπάζω με μεμβράνη και τη βάζω
 σε σβηστό φούρνο να φουσκώσει.

Και όσο περιμένω να φουσκώσει βρήκα ευκαιρία να 
φωτογραφίσω το μικρό μου βασίλειο. 
Την κουζίνα μου!!!!



Επειτα από δύο ώρες, διπλασιάστηκε και είναι έτοιμη να 
φτιάξουμε αυτά που σας υποσχέθηκα, σλουρπ!!!

Τη χωρίζω σε τρία ισομεγέθη κομμάτια. Παίρνω το πρώτο και 
το ανοίγωσε κύκλο με τα δάχτυλα, χτυπώντας το ελαφρά.

Κόβω το στρογγυλό ζυμαράκι σε 8 τρίγωνα.

Στην άκρη βάζω 1 κ.γ γεμάτη μερέντα.

Τυλίγω όπως τα κρουασανάκια.

Ετοιμο το 1ο κομμάτι. Αφήνω τα τσουρεκοκρουασανάκια 
να φουσκώσουν για περίπου 2 ώρες σε ζεστό σημείο.

Παίρνω το δεύτερο κομμάτι ζύμης και το ανοίγω σε 
παραλληλόγραμο φύλλο.
Αλείφω με μαρμελάδα φράουλα. 

Εχω βάλει σε ταψάκι για μάφινς χαρτάκια.

Τυλίγω σε ρολό όπως βλέπετε στη φωτο.

Ετσι να είναι τυλιγμένο.

Κόβω σε 6 κομμάτια.

Και βάζω στις θήκες όπως τα βλέπετε. Αφήνω να διπλασιαστούν σε όγκο.

Τώρα, παίρνω το 3ο κομμάτι και το κόβω σε 3 κομμάτια ισομεγέθη.

Τα ανοίγω όπως βλέπετε στη φωτό και αλείφω με ό,τι θέλω, 
χαχαχα
όλοι στο σπίτι προτιμάμε τη σοκολάτα.

Τυλίγω σε ρολάκια.

Και πλέκω κοτσιδούλα όπως τα κλασικά τσουρέκια. Να πω εδώ πως 
μπορείτε να προσθέσετε στη ζύμη ό,τι αρωματικό θέλετε, μαχλέπι,
 μαστίχα, κανέλα ή ό,τι άλλο. Προσωπικά
 δε μου αρέσει η σοκολάτα με το μαχλέπι, αλλά βάζω ξύσμα πορτοκαλιού
και λίγη κανελίτσα. Του πάει πολύ. Περί ορέξεως βέβαια ουδείς λόγος.

Εδώ είναι το μικρό μου θαύμα, η αντικολλητική ουσία που σας έχω 
δώσει τη συνταγή.
Ψάξτε την στο μπλογκ μου στο"μικρό θαύμα στην κουζίνα".

Αλείφω ενα ταψάκι που να χωρά το τσουρεκάκι και αφού φουσκώσει.

Το βάζω και αυτό να διπλασιαστεί σε όγκο.

Τα τσουρεκοκρουασανάκια μου έχουν φουσκώσει υπέροχα και 
είναι έτοιμα για ψήσιμο.

Το ίδιο και τα ρολάκια με μαρμελάδα αλλά και το τσουρέκι μου.

Και φάτε μάτια κρουασανάκια αρωματικά, υπέροχα, με γεύση σοκολάτα!!!!
Γιάμμι!!! Να σημειώσω πως δε μου αρέσει το άλλειμα αυγού γι'αυτό 
τα αλείφω πριν τα ψήσω με γάλα εβαπορέ λάιτ.

Εδώ κρυώνουν, αλλά ένα χέρι είναι απλωμένο -όχι το δικό μου- για να 
μου κλέψει 2-3 ή και όλα, αλλά βράχος εγώ.
 Η κλεψιά απέτυχε χαχαχα

Εδώ το τσουρεκάκι μου τσουπωτό-τσουπωτό, 
μόλις βγήκε από το φούρνο. Τα έψησα
όλα στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις πάνω-κάτω.

Και εδώ τα ρολάκια μαρμελάδας στη σχάρα.
 Προλαβαίνουν δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν.

Μπορείτε να κρατήσετε 2-3 κομμάτια από το κάθε είδος 
σε αεροστεγές δοχείο και τα υπόλοιπα 
βάλτε τα στην κατάψυξη. Αν μείνουν χαχαχα.

Ελπίζω να βρείτε εύκολη τη συνταγή και να έχετε καθημερινά 
γλυκάκι για τον καφέ, για κέρασμα, για δωράκι, 
για τα παιδιά ως σνακ στο σχολείο ή απογευματινό,
 ή στην τελική,
δε δίνετε σε κανέναν και τα τρώτε όλα μόνοι σας. 

Πάω να τα δοκιμάσω, φιλιάαααααααα



Δεν υπάρχουν σχόλια: