Σελίδες

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Ελληνικά φυτά

Καλό μήνα να έχουμε.
'Ελειψα τρεις μερούλες αλλά είχα πολλές δουλειές να κάνω στον κήπο μου.
Ψάχνοντας στο φυτώριο της περιοχής μου, 
ανακάλυψα τον υπέροχο θάμνο ΔΩΔΩΝΑΙΑ. 
Ανατρέξτε στη μυθολογία μας και θα εκπλαγείτε.
Η μόνη του ανάγκη είναι λίγο νεράκι και πολύ φως. 
Ομολογώ πως αισθάνθηκα άσχημα που δεν τον ήξερα, ίσως εσείς γνωρίζετε περισσότερα για τα φυτά, αλλά πάντα υπάρχει περιθώριο να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας.
'Εχουμε πήξει στα εισαγωγής, λες και είμαστε ανίκανοι να αναπαράγουμε ελληνικά φυτά.
Την επόμενη φορά που θα πάτε σε κάποιο φυτώριο, ρωτήστε τον υπεύθυνο και αγοράστε ελληνικά. Και καλύτερη προσαρμογή θα έχουν στο χώρο σας και στηρίζετε και τους έλληνες φυτοριούχους.
Σας έχω βέβαια φωτογραφίες από τα νέα μου αποκτήματα 
αλλά και από τον κήπο μου και τον μοιράζομαι μαζί σας.
Προσεχώς θα σας δείξω φωτογραφίες και από κήπους φίλων,
γνωστών αλλά και αγνώστων (αρκεί να με αφήσουν να μπω).


  Δωδωναία με άσπρο ανθάκι           Δωδωναία με κόκκινο ανθάκι




 Η λευκή Δωδωναία (αειθαλές φυτό) βρίσκεται στη νέα της θέση, στο πιθάρι.







 Η κόκκινη Δωδωναία "βολεύτηκε" σ'αυτή τη γλάστρα.







Φιλιά, τα ξαναλέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: