Σελίδες

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Από που μπαίνω?

Καλώς σας βρίσκω σήμερα, αν βρεθεί κανείς.
Θα κάνω πως έχω πολλούς αναγνώστες και ελπίζω σύντομα να με διαβάζετε καθημερινά.
Λοιπόν, ανασκουμπώνομαι και αρχίζω. 
'Οταν πάμε επίσκεψη σε κάποιο σπίτι, το πρώτο που βλέπουμε είναι οι αυλόπορτες.
Μ' αυτό το θέμα θα καταπιαστώ και έχω για σας φωτογραφίες δικές μου.
Δηλαδή τι καλύτερο έχουν τα ξένα blogs, που τα περισσότερα κάνουν αντιγραφή απο μεγάλα sites! 
Εδώ οι φωτογραφίες μου σπαρταράνε. Γυρίζω από πόρτα σε πόρτα και τραβάω ό,τι νομίζω πως θα ενδιαφέρει τα ματάκια σας.
 Ελπίζω να τις απολαύσετε, τα λέμε......

 









Η αυλόπορτα της φίλης μου της Παρί. Είναι γούρικη και θα μου κάνει καλό ποδαρικό. 



 














 


 Η αυλόπορτα της κολλητούλας μου της Κέλλυς





 









































ΣΗΜ: Ενα μικρό δείγμα απο αυτά που θα δείτε προσεχώς. Κάποια στιγμή θα ανοίξουμε αυτές τις αυλόπορτες αλλά και πολλές άλλες, για να δούμε τι κρύβουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: